ÖDEME VE TESLİMAT
ÖDEME VE TESLİMAT
1.Giriş
Bu sözleşme, NUR ORGANIZASYON VE MATBAA SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ (bundan sonra “ŞİRKET” olarak anılacaktır) ile www.nurajans.com.tr (bundan sonra “Web Sitesi” olarak anılacaktır) üzerinden alışveriş yapan müşteri (bundan sonra “Müşteri” olarak anılacaktır) arasındaki ödeme ve teslimat şartlarını düzenler.
2.Ödeme Şartları
2.1.ŞİRKET, Web Sitesi üzerinden yapılan alışverişlerde çeşitli ödeme yöntemleri sunmaktadır. Müşteri, kredi kartı, banka kartı, havale/eft ve diğer belirtilen yöntemlerle ödeme yapabilir.
2.2.Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, kartın ait olduğu banka tarafından onay verilmesi gerekmektedir. ŞİRKET, ödeme işlemi sırasında herhangi bir nedenle onay alınamaması durumunda siparişi iptal etme hakkını saklı tutar.
2.3.Havale/eft ile yapılan ödemelerde, siparişin işleme alınabilmesi için ödemenin ŞİRKET’in banka hesaplarına geçmesi gerekmektedir. Havale/eft açıklamasına sipariş numarası mutlaka yazılmalıdır.
2.4.Taksitli ödeme seçenekleri, ŞİRKET’in belirlediği kredi kartları ve taksitli ödeme anlaşmaları doğrultusunda sunulmaktadır. Taksitlendirme işlemleri, ilgili bankanın şartlarına ve ŞİRKET'in anlaşmalarına tabidir.
3.Siparişin Onaylanması
3.1.Müşteri’nin siparişini tamamlaması ve ödeme işlemini gerçekleştirmesi ile birlikte sipariş onaylanır. Siparişin onaylanmasının ardından Müşteri’ye siparişin durumu hakkında bilgilendirme e-postası gönderilir.
3.2.ŞİRKET, stok durumuna bağlı olarak siparişin onaylanmasını takiben ürünü temin eder ve gönderim için hazırlık yapar.
4.Teslimat Şartları
4.1.Teslimat adresi, Müşteri’nin sipariş sırasında belirttiği adrestir. Müşteri, adres bilgilerinin doğruluğundan sorumludur.
4.2.Teslimat süresi, ürün stok durumu, siparişin onaylanma tarihi ve teslimat adresine bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Ortalama teslimat süresi, sipariş onayından itibaren 3-10 iş günü arasındadır.
4.3.ŞİRKET, ürünlerin kargo firması tarafından teslim alınması anında kargo takip numarasını Müşteri ile paylaşır.
4.4.Teslimat sırasında ürünün ambalajı ve içeriği Müşteri tarafından kontrol edilmelidir. Hasarlı veya eksik ürünler teslim alınmamalı ve durum kargo görevlisine tutanakla bildirilmelidir. Aksi halde, teslim alınan ürünlerin hasarsız ve eksiksiz olduğu kabul edilir.
4.5.Teslimat sürecinde yaşanabilecek gecikmeler, kargo firması kaynaklı problemler ve mücbir sebeplerden ŞİRKET sorumlu değildir.
5.Teslimat Ücretleri
5.1.Teslimat ücretleri, siparişin ağırlığı, hacmi ve teslimat adresine göre değişiklik gösterebilir. ŞİRKET, belirli tutarın üzerindeki siparişlerde ücretsiz teslimat seçeneği sunabilir.
5.2.Teslimat ücreti, sipariş sırasında Müşteri’ye bildirilecek ve ödeme aşamasında tahsil edilecektir.
6.Teslim Edilemeyen Siparişler
6.1.Müşteri’nin teslimat adresinde bulunamaması durumunda, kargo firması tarafından ikinci bir teslimat denemesi yapılır. İkinci denemede de teslim edilemeyen siparişler, kargo firmasının şubesine geri döner ve Müşteri’ye bu durum hakkında bilgilendirme yapılır.
6.2.Teslim edilemeyen siparişler, Müşteri tarafından kargo firmasının şubesinden teslim alınmalıdır. Belirtilen süre içinde teslim alınmayan siparişler ŞİRKET’e geri gönderilir ve sipariş iptal edilerek ödeme iade edilir. Kargo ücreti ve iade süreçleri, Müşteri’nin sorumluluğundadır.
7.Uyuşmazlıkların Çözümü
7.1. İşbu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıkların çözümünde, Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.
İPTAL VE İADE
1.Giriş
Bu sözleşme, NUR ORGANIZASYON VE MATBAA SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ (bundan sonra “ŞİRKET” olarak anılacaktır) ile www.nurajans.com.tr (bundan sonra “Web Sitesi” olarak anılacaktır) üzerinden alışveriş yapan müşteri (bundan sonra “Müşteri” olarak anılacaktır) arasındaki ürün iptali ve iadesine ilişkin şartları düzenler.
2.Cayma Hakkı
2.1.Müşteri, sipariş ettiği ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir.
2.2.Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde ŞİRKET’e yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.
3.İade Şartları
3.1.Cayma hakkının kullanılması halinde, Müşteri, cayma kararını bildirdiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürünü, kutusu, ambalajı ve varsa tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak iade etmek zorundadır.
3.2.Ürünlerin iade işlemi, ŞİRKET’in anlaşmalı olduğu kargo veya taşıma lojistik firmaları aracılığıyla yapılmalıdır. İade işleminde Müşteri ŞİRKET ile irtibat kurarak taşıma şirketi için destek isteyebilir. Bu durumda iade kargo ücreti ŞİRKET tarafından karşılanacaktır. Anlaşmalı kargo firmaları veya ŞİRKET tarafından bildirilen kargo ve taşıma şirketleri dışında yapılan iadelerde kargo ücreti Müşteri’ye aittir.
3.3.İade edilecek ürünler, ŞİRKET’in belirttiği iade adresine gönderilmelidir.
4.İade Bedelinin Ödenmesi
4.1.ŞİRKET, iade edilen ürünleri teslim aldıktan ve gerekli kontrolleri yaptıktan sonra 14 (ondört) gün içinde Müşteri’nin ödeme yaptığı yöntemle iade bedelini geri ödeyecektir.
4.2.Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, ürün bedeli Müşteri’nin kredi kartına iade edilecek olup, bankadan kaynaklanan gecikmelerden ŞİRKET sorumlu değildir.
5.İade Edilemeyecek Ürünler
5.1.Müşteri’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler, hijyen kuralları gereği iadesi uygun olmayan ürünler cayma hakkı kapsamında iade edilemez.
5.2.Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
6.Garanti Şartları
6.1.Satın alınan ürünlerde ortaya çıkabilecek her türlü arıza ve benzeri durumlarda, ürünün garanti şartları ve süresi içerisinde ŞİRKET yetkili servislerine başvurulmalıdır.
7.İptal Şartları
7.1.Müşteri, siparişini, ürün kargoya verilmeden önce iptal etme hakkına sahiptir. Sipariş iptali için ŞİRKET ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
7.2.Ürün kargoya verildikten sonra sipariş iptali mümkün olmamakta, ancak yukarıda belirtilen iade şartları çerçevesinde iade işlemi gerçekleştirilebilmektedir.
8.Uyuşmazlıkların Çözümü
İşbu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıkların çözümünde, Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.